CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 8 September 2008

* My turn to update...hehe...

Akummmm salammmm....

Pertama sekali ingin saya ngucapkan Selamat Berpuasa kepada semua yg membaca blog kami ani :) aku mizz yesterday kan update blog ani al maklum lah OFFDAY lah kata kan ofcoz nda beupdate tu leh ku. Wah, maju2 both of u...alhamdulillah blog tani beupdate tiap hari, maju sukan untuk negara (bwoh...knapa ya kesitu atu...) k sal story me apa blaku yesterday...hem,let c...yesterday pagi atu aku ada mental ckit,kana mental kan leh husband.

Kul 10..00 aku bawa my daughter ke Ripas ia ada appoinment, iatah sad nya baby bel ku kana ucap nda brapa barat (sian baby bel..atu kan cute..muka g chubby..nda kan nda barat,antah2 barat dpipi nya ja kali. lapas bawa my baby dari spital,kan opiz ja ambil liking (yum2....nyaman tu liking ah....sampai menjilat jari kalau makan ia...haha...) dah atu antar baby bel balik rumah then aku biasa lah blajar K***** iatah ada ckt ku frust tu...( arghhhh tidak.....sasak ku eh,mari giveup bah jadinya p nda apa kah kata husband i kalau kan mau, banari2 saja....banar plang)

Patang mcm biasa kestadium wif babah bali makanan tuk persungkaian, my husband bz iatahwif babah tah saja (ujung2 kana ucap babah jalan sama scandal..haha..jauh palis..paksa tah mulut ku slalu ckp te BABAH2 bah ...) persungkaian anti masak Spaghetti..yum2...nyaman eh sampai 2 kali bah makan (shhhh....jgn bising,kana patan tia 2 kali mkn) malam mcm biasa stay 8 home je, liat tv....kan bejalan,bagi malas...

- Julie aka White Angel -




0 ulasan: