CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 16 September 2008

* let c, any story to tell..?hem...

k im back again after 1 day nda terupdate ( biasa JULIE of x ah...) yesterday pagi i still 8 my law house but then blajar K***** g nda tah jua jadi sal nya my cikgu arah org ninggal so tertunda on friday lah tu. T.hari my law rah my ipar d KB tido sana durang, baik jua kami andang kan balik jua lah ke Berakas sal ada menyungkaikan drumah ( kami2 aja lah....yg macam biasa my mums adi bradi...) kul 1 aku ke opiz sal ada meeting, meeting sal OT tyme raya 1 & 2 ( mana off p OT ada x ah, cari rezeki labih..) dalam meeting kami ada kontroversi ckit ( lurus kah ejaan ku ah..haha, lantak aja lah julie...ingin2 hati bah kan mengeja mcm mana ) entah ah ada lurus nya ada jua nda lurus nya ( pokok pangkal nya...mcm atu lah tiap2 tahun...aku yg slalu lain rasa...hem..sabar julie..sabar..) mula2 meeting sal ISO then sal GBM hem...then baru tah last2 sal kami punya duty roster untuk bulan OCT 2008 batah banget eh meeting atu dari kul 1 sampai entah ah, aku chow kul 3..aku nda ikut beundi plang so i dnt know wat tyme drung finish sal durang beundi.

balik rumah, tarus2 mandi kan my daughter sal nya anti nya bz dgni my mum prepare makanan, nyaman2 eh makan my mum masak ah hingga kan menjilat jari jemari ( wahaha...aku tukang test sal nya aku nda POSA...wahahaha...nyanyat kan, skali nda posa..antah iblis atu, eh ukan iblis..nafsu....wahahahaha...iblis mana ada, kana kurung kali ya ah ) byk lah juadah yg dsedia kan. Sampat2 g ku kestadium dat tyme membali kuih muih wif my lil sis NURUL, iatah aku bali bunga api tuk main malam nya. Semua dah ada dalam kul 5.30pm biasa sorang2 dah rasa lapar. Habis bebuka kami sembahyang berjemaah beramai2 best lah...pas atu baru tah main bunga api dluar rumah ( nda kan didalam rumah..wahahaha..mental tu eyhhhhhh ) iatah 1 tyme my baby Bel liat tu bunga api nya ah, apa g takut ya kali ah baik banar ganggamnya tangan ku sal uncle ali nya main badil yg latup2 ah, apa g bunchu bibiran nya balik2 bah...yg dtegah g tu bibirannya ah...hehehe ( nda dapat sabut..sensore ckit...) yg sayang nya aku nda ambil picture sal meriahnya kami malam atu, sayang sayang..sory cuz, nda g ku teringat kan ambil gambar....hp ku g dalam bilik sampai ada msg dari org atu ( lirik2 rah t10...sory banget bz sampai lupa ambil gambar...) durang lepak drumah sampai kul 10.30pm.... k lah atu ja kali story ku buat masa ani, suk2 g ku sambung k...mwahz...luv cuzzy t10 and syalai.....

- Julie aka White Angel -

0 ulasan: