CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 9 September 2008

* hari yg sungguh pagi....apa kan...

Gud Am Both of u T-teen & Syalai and all the blog readers.....

chewahz......pagi2 kan speaking2 english (putuiii....hehe....) wah,mana alai nada update ani (kes nda baca arah chatbox,padahal alai ada tau dah server drumah nya nda brapa bagus p aku xsen2 nda nampak..hehehe..kes kejahatan jua tuuuuu...) awu deh paham bah kaka alai eh.. today hari macam hari2 sebelum nya, lapar tyme posa (nda cia.....hehe...kurang pahala..) aku posa hari ani, kelmarin nda (haha...kana patan tia) aku kraja iatah ku mengupdate atu..

touching ku baca blog T-teen untuk aku ah..sesungguhnya aku pun rindu engkau wahai cuzen lu yg paling cute, banyak ku rindu tentang mu... ko mau aku listkan apa2 saja rindu ku atu?

-mula-mula muka mu yg cute ah rindu ku kan liat
-rindu kan tekidum mu ah
-panggilan mu rah ku 'nizzzz'
-lepak bersama mu dstadium bawah pokok
-ko drive kan aku (wlaupun laju p happening...haha..)
-rindu HONGKEY2 sama ko dalam kereta sambil dgr lagu
-keluar rumah jalan tyme subuh ma ko...(haha,kana patan cia...)
-rindu time ko dsingapore (bwoh...apakan tu..batah jua dah tu ceta atu,dbunai kali dah t-teen ah)
-pokok nya (pokok nya harus dtebang...) hahaha..
-AKU RINDU KAN MU SETENGAH MATI.......... (mcm becinta jua eh tani ah..hahaha)

p/s:ani bukan untuk t-teen saja sal apa yg ada dalam list2 ku atu ada lah dikit terkandung wif alai sal tani lepak dulu atu bukan jua dulu saja lah kadang2 nowday lepak pun sama2 jua p jarang2...love both of u...mwahz...mwahz....

cute eh anak bu Dinah ah (kaka t-teen tu,aku panggil bu dinah..kalau kan di ikut kan t-teen ani patut nya ku panggil babu plang tu p mcm lain tah jua if aku panggil ia babu, aku bah senior dari ia (nda g mau tu kan nyabut tua..tua pun,tua brapa taun jua ganya...hahaha..)

sayang my Princezz Bel....


- Julie aka White Angel -

0 ulasan: