CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 24 Oktober 2008

mereka dan keluarga mereka

aweh...meng sushi eh...sendiri2 bayar eh...hee....bila...esk?lusa?ari isnin?esehmen...mcm sebanar eh..hahaha...awu lah kumpul2 lah sebelum kajah kawin..sebelum mereka2 yg akan kawin atu menamatkan zaman bujang mereka2..hahaha...

tQ my lovely Sis Julie....(ngmpu nie..kan terima x ah)hahaa...awu iatah ku gtau bg pawi suruh da gf rapat2 kan kami..supaya kami dan keluarga kami biasa..hahahah sut sudah bh aku nie..manakan...lapar punya pasal..alum makan..dbawa bgila...cni th jadi nya...hahahaha

pasal status kaka t10...hanya mereka dan keluarga mereka ja yg tahu...(majal) kaka t10 nie ah...sebenarnya ah....hee....sebenarnya kan ah...kaka t10 ani ah...status nya kan......apa ah...hahahhaa..nda deh..awu eh(buang kes tarus)apakan status kaka nie..inda usah tapuk2..soon o later akan dketahui jua nie suatu hari akan datang tanpa dduga oleh mereka dan keluarga mereka...apakn??(??)

sebelum saya menamat kan hujah2 saya disini..ingin saya smpai kan bahawasa nya saya dan keluarga saya..hee...lapar ku yo....batah bonda/bapa nie balik eh...aku mahu ayam ku..!!!

hermosya`25

0 ulasan: